fredag 13 februari 2015

Fredagen den 13:e

Började bra så länge jag inte hade gått upp. Startade med gos i sängen med Emma. 
Hon är så gosig på morgonen. Kan ligga kvar hur länge som helst och bara prata o mysa. 

Men sen började första oturen på denna dagen 

Suck...

Är det verkligen på riktigt att man har otur fredagen den 13:e?


Fredag idag alltså med allt vad det innebär.   Fredagsmyyyyys!
Emma och jag ska ha tjejkväll.❤

Min krönika i tidningen idag 


Fick mail från chefen på Östran om att det var en bra krönika och att jag var duktig på att skriva krönikor om allmängiltiga, viktiga frågeställningar. 
Det värmde. Jag skrev Tack...och jag menade det. 
Jag sög i mig av dom positiva orden och sträcker lite på mig. Utan att bli för stöddig ;)

Ha en härlig kväll allesammans ❤

Tänker på det läkaren sa...När man har den här sjukdomen måste man alltid ha en plan B för man vet aldrig hur dagen kommer att bli eller hur man kommer att må. Idag behövs ingen plan B. Plan A är både  A och B. 
Soffa, Softa, Snacks. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar