tisdag 24 februari 2015

Tisdagstacos

Frukost med Emma
Lämna i skolan
Gick en 45 min pw
Skrev på krönika
Pärlade
Lunch
Gungig. Ryggläge 
Kollade på Kalla som tog guld
Åkte hem till Patric
Vi gick till Netto
Tillbaka till Patric och Tildas lägenhet och tog en kaffe 
Patric och Emma spelade kort. Jag slappade.
När Tilda kom hem bjöd dom på mat. Tisdagstacos.
Vi fikade och körde soffhäng. 
Patric skjutsade hem Emma och mig. 
Emma gick och la sig. Jag gjorde te och nu sitter jag i soffan och bara tar det lugnt. 
Känner mig trött och lite gungig. 
Kunde knappt ta mig över staketet ute hos Sigge när jag var ute och gav honom mat. 
Väldigt svajig. 
Det susar enormt mycket i örat. Och är geggigt. 

Jag kollar på Trolljägarna. Det finns många konstiga människor som sitter på nätet och attackerar andra människor. Lätt att vara tuff när man gömmer sig bakom en skärm. 
Usch!
Här, på denna bloggen, har jag inga "troll" som kommenterar. Men när jag skrev på Aftonbladet var det en del. 
Det roliga är att en del inte verkar fatta att man lätt kan kolla upp vem som skriver. 

Efter Trolljägarna börjar Stalkers. 
Oxå sjuka människor. 
Man blir ju mörkrädd. 

Kommer nog somna på soffan. Känner mig väldigt trött. 

Har haft en väldigt mysig kväll hos Patric och Tilda 
Jäklar vad fint dom har hemma. 


Så glad för deras skull. Och så vill jag ändra om helt och håller här hemma. Haha

Imorgon är det onsdag. Då får det bli gymmet eller ut och springa. 

Natti natt ❤







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar