tisdag 3 februari 2015

Bästa vän

Vilken dag. Mest ryggläge hela dagen. Har legat på soffan. Såg en film. Har sovit. Sovit. Sovit. Slumrat. Sovit igen. 
Har knappt varit uppe o varit på toan idag. 
Har inte orkat. 

Har legat och smsat med en vän som också ligger sjuk. 
Underbara människa som alltid gör mig så glad. 
Önskar att vi hade kunnat ligga skavfötters, vara sjuka ihop, käka glass och se filmer tillsammans. 
Varför är du så långt borta? ❤

Emma följde med mamma hem och stannade kvar där på mat o fika så hon kom inte hem förrän tidigare ikväll. 
Skönt för henne att slippa vara hemma med sjuk och tråkig mamma. 

När Emma kom hem ville hon att jag skulle göra ett armband åt henne. 
Hon sa hur det skulle se ut. Vilka berlocker som skulle vara på och så skulle det stå Bästa vän. 
Jag frågade om hon skulle ge det till någon. 
-Nä. Jag ska ha det själv för att jag är en så bra vän. 

Hihi. Sötnos. 

"Det är inte lätt att va ödmjuk, för den som är felfri som jag..."


Gjorde även ett gäng andra armband som ska levereras till Stockholm imorgon. 

Försökte även komma på några bra armband som går att beställa inför Alla hjärtans dag.


Orkade bara sitta en stund. 
Micke lagade mat när han kom hem. Köttfärsås. Jag var vrålhungrig. Hade bara fått i mig 4 digestivekex idag. 

Nu ska jag kolla på Biggest Loser. 
Jäklar vad dom kämpar. Starkt!

Själv har jag precis ätit glass i hopp om att kyla ner halsen som bara gör mer o mer ont. 
Tempen är nere på 38.4 nu. Skönt. 
Har ätit panodil hela dagen. 

Lär nog somna på soffan även ikväll. 

Natti natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar