måndag 25 februari 2013

Vabbuari

Idag tog jag ut mig totalt på Indoorpasset. Jag körde skiten ur mig själv. Fick blodsmak i munnen.
Det var jobbigt just precis då men det känns förbannat skönt nu.
Jag är nöjd över att jag gick dit.
Var sjukt trött precis innan och tänkte hoppat över det men nää jag tog mig dit ändå. "Klappar mig själv på axeln"

Imorgon ska jag till gymmet igen. Då blir det att tighta till gäddhänget och fixa till magrutorna.

Fast först ska jag upp tidig och iväg på en utbildning med jobbet på förmiddagen.
Segt att behöva åka iväg på sin lediga dag, men men, det är bara att gilla läget. Micke får vabba och vara hemma med Emma.
Vabbuari it is!

Nu tackar jag för mig. Sängen kallar!

Natti natt!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar