fredag 15 februari 2013

Röjar Emma

Det tar sin lilla tid när man ska hjälpa Emma att städa rummet. Dels för att varenda liten pryl är utdragen och sen för att hon är värdelös på att städa. Jag städar och hon lyckas dra fram mer under tiden.
Jag fattar inte hur hon hinner leka med allt. Om hon nu ens leker. Hon verkar mest röja?!




Idag har varit en väldigt mysig fredag.
Vi hämtade bordet hos svärmor som passade väldigt bra här.








Vi har även iläggsskiva till och två extra stolar.
Köket känns nästan som nytt.

Jag har varit ute på min första PW sen jag blev sjuk. Även om den var i minsta laget så var det skönt att börja komma igång lite.

Träffade på en gammal barndomsvän ( inser varje gång jag träffar henne hur mycket jag saknar henne...) och hon berömde mig för mina krönikor. Jag blir så himla glad.
Det inspirerar mig till att vilja skriva mer.
Det finns faktiskt dom där ute som gillar det jag skriver. Helt sjukt ju.

Vi har även hunnit med ett besök på McD idag, stamkunder som vi är.
Jag är så sjukt enformig när jag är där oxå. Cheese och latté. Alltid cheese och latté. Hehehe








Vi har nyss avnjutit pepparbiff, vitlökssmör och rotfrukter i ugn.
Magiskt gott.
Nu slog vi ner rumpan i soffan och ska se På spåret.

Imorgon ska jag besöka gymmet.
Nu är jag på G igen! Härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar