lördag 9 februari 2013

Energi

Skönt att komma ut och få lite luft.
McDonalds och Blomsterlandet fick det bli.
Trots yrsel,illamående och hjärtklappning så gick det bra. Tog längre tid än vanligt bara, många små pauser fick det bli. Jag får gå i snigelfart men skönt att iallafall kunna vara uppe på benen igen.

Köpte ett doftljus på Blomsterlandet som luktar magiskt gott.
Nya kvistar till kannan och en bukett tulpaner.
Skönt med lite nya "jag behöver energi"-saker.


















Även skönt att vara nyduschad och ha andra kläder än myskläder på.
Har en ny tröja på mig som jag inte har hunnit använda innan.
Första gången idag.
Men nu när jag har gått ner lite i vikt så känns den mest bara säckig :(
Aldrig är man nöjd. Hihi
Gillar iaf stjärnan på ryggen.








Ska vila lite nu sen traska in till grannen och se mello med dom.
Trevligt!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar