torsdag 14 februari 2013

Alla ❤-ans dag

Det må vara en "hitte på"- dag och visst ska man väl ge kärlek andra dagar oxå och inte bara idag.
Men jag kan ändå inte låta bli att tycka att det är lite mysigt.
En dag då man ger extra mycket kärlek eller visar någon uppskattning kan väl inte vara en dålig dag iallfall?

Emma var inte ett dugg morgontrött när hon blev väckt imorse. Hon visste vad som väntade. Ett alla hjärtans-paket.








Finaste ungdomarna bjuder jag på bio. Ställde ett kuvert till dom på toan imorse. Tilda gick upp mycket tidigare än oss. Jag hoppas det blev en liten överraskning :)



Min man får ingenting. Han har ju fått mig. Bästa presenten man någonsin kan få.
Nä men vi ska snart åka och köpa oss en kaffemaskin. Det blir vår alla hjärtans present.
Och sen tänkte jag bjuda med honom på bio sönd. eller måndag.
Barnvakt är fixad!


En stor kram till alla mina läsare. Hoppas ni får en fin alla hjärtans dag!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar