måndag 18 februari 2013

Måndagsmys...

...är som fredagsmys fast på en måndag.
Det har vi nu.
Soffhäng och massa gott framdukat. Lite vardagslyx och en perfekt start på veckan.
En vecka som kommer bli minst lika bra med en massa roligt och en hel del trevligheter.

Idag har jag hunnit med mycket. Fika hos mamma, lek ute med Emma.
Finaste ungdomarna tog med Emma på fiket här i Lindsdal och jag var hemma och rensade i källaren.




Har städat Emmas garderob och även fixat ihop grejer till loppis. Vi tänkte stå i mars när vi kommer hem från Thailand.

Blev bjuden på middag av ungdomarna som fixade god Thai mat.
Imorgon ska jag fortsätta rensa och greja i källaren. Ungdomarna ska ta med Emma till Lattjoland för lek och bus.

Jag ska även ta en tur till gymmet.
Blev sugen på PT efter att ha smsat med Helena nu ikväll.
Vore ju kul och få bli riktigt fit en enda gång i sitt liv.
Nää nu ska jag fortsätta ha måndagsmys med dom bästa ❤




Just det...fick ju ett fint paket på posten idag från USA, som älskade Lina hade skickat.
Läppglas från Victoria Secret, doftljus från Yankee candle och så ett armband till mig och ett till Emma.




Tack Linis ❤

Fick även ett sms från fina Lotta som nu är i Mexico. Hon hade fixat min favoritparfym som jag letat efter länge.
Min lyckodag helt enkelt!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar