torsdag 21 februari 2013

Tröttast

Är så där härligt trött och ligger här på soffan och fnittrar och skrattar åt allt.
Har smsat med Helena och hennes "knäppa" man Anders.
Dom bjuder på sig själva och har precis min humor. Underbart!

Det var en intensiv och händelserik natt på jobbet och jag borde egentligen vara helt slut med tanke på att jag max sov 2 timmar när jag kom hem.

Hämtade Emma på förskolan , mötte upp Helena och barnen på McD.
Barnen hade jättekul tillsammans.
Så härligt att se dom skratta, busa och vara så där härligt lyckliga.

Vi åkte vidare till Rusta för lite shopping.
Helena och jag är verkligen ingen bra kombo när det kommer till att hålla i pengarna. Hihi. Men kul har vi och man lever bara en gång!
"Den som spar han har till slut bara pengar kvar"


Emma och jag mötte sen upp Sara och Theo på Modehuset där vi satt länge och fikade. Barnen lekte väldigt bra och hade mysigt ihop. Och jag och Sara fick äntligen tid för att kunna sitta och "babbla".

Det har varit en väldigt bra dag ❤

Nu ikväll hämtade jag mannen på jobbet och så bjöd han oss ( mig och ungdomarna ) på hämtmat. Bästa!

Och nu...ja nu ligger jag här, trött och fnittrig i soffan och skulle verkligen behöva sova men det är sista avsnitten på The Killing så det är bara att hålla sig vaken.

Imorgon, ja då mina vänner, då är det fredag igen.
Fredag hela veckan lång!

Pssst...har ni instagram?
Om inte så skaffa. Det är mycket roligare än fb, jag lovar...







- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar