torsdag 7 februari 2013

Same same

but NOT diffrent.
Ingen skillnad med andra ord. Jag sitter fortfarande fast i den här jävla virvelvinden.
Allt bara snurrar. Precis hela tiden.

Ni vet när man har åkt karusell och precis kliver av, allt snurrar och marken "rör" sig, precis så känns det.
Eller när man är full och lägger sig ner i sängen och tittar upp mot taket och allt snurrar. Precis så är det, HELA TIDEN!
Fatta att man blir knäpp.

Tur att åksjuketabletterna hjälper iallafall så att jag slipper kräkas.
Blir bara väldigt trött av dom men skönt att sova bort eländet.

Jag har inte duschat på 4 dagar, kaffet smakar inte gott, mat går inte äta,jag orkar inte plocka eller städa-skiter i princip i allt, orkar inte se mina favoritserie på tv utan lägger mig och sover istället... Jag är sjuk, på riktigt!

Bara att inse att jag måste vänta ut skiten.
En vecka kunde det ta innan man började känna sig bättre sa läkaren. En vecka är det på måndag. En evighet...

Hur som helst, jag har inte duschat på fyra dagar och tänkte precis gå och lägga mig i ett bad. Men vad händer? Jo vattnet är brunt. WTF?!
Då är det nåt arbete i Lindsdal just i dag som kan påverka vattnet.

Just my luck!

Nää men jag lägger mig igen, åker lite karusell och fortsätter att lukta illa.
Härligt!

I love my life!




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar