fredag 1 februari 2013

Svullen buk

Japp nu kom jag precis hem från mamma. Dom tighta jeansen som jag klämde mig i har jag fått knäppa upp. Buken svällde efter två portioner för mycket tacogratäng och en halv semla.
Emma sover och jag ska se en film som syrran laddade hem åt mig. ( Tack fina Mandy )
Jag ska se filmen Step up revolution.



Det har varit en bra fredag. Mycket skratt hemma hos mams och paps. Jag har världens mest knäppa småsystrar. Vi skypade lite med Lina i USA med. Saknar henne så mycket!
Imorgon ska jag till gymmet och sen blir det en soft dag tills vi ska hem till våra vänner i Borshorva.
Ska bli mysigt att umgås med dom imorgon. Det var ett tag sedan. Dock kommer jag att vara nykter och köra. Min kropp strejkar fortfarande efter förra helgens bravader.
Men tur att man har vänner som man kan umgås och ha kul med även om man är nykter.

Nähe, soffhäng och film.
Puss hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar