söndag 17 februari 2013

Perfekt söndag!

"Vilken härlig dag na na na na nananana"

En perfekt söndag skulle jag nästan vilja säga att det har varit.

Startade dagen med sovmorgon, sen åt vi frukost i tv-rummet och kollade på Lotta på Bråkmakargatan.

Jag drog till stan och strosade runt lite och tog även en tur till Ikea för att bunkra upp med ljus.
Skönt med lite egen tid.

När jag kom hem hoppade jag i träningskläder, tog med Emma och lämnade av hennes hos syrran för lek med kusin Meja medan jag tränade.
Sen bjöd syrran på kaffe och jag fick även titta ut ett fönster som nu pryder vår hall. Shabby chic is da shit!







Jag är supernöjd. Tycker det passade perfekt på skänken i hallen. Imorgon ska jag slipa och måla lite på det.

Nu i kväll har vi lagat mat och ätit med fina ungdomarna som är hemma.
Emma har haft dansuppvisning till låten Dansa Pausa.
En riktig liten danstjej är hon.

Nu har jag soffhäng med mannen. Jag är riktigt trött och tror det blir sängen tidigt.

Imorgon bitti ska jag dra till gymmet igen. Men imorgon blir det "bara"att gå/springa på bandet.
Det är så trist att gå ute nu när det är så slaskigt så jag drar till gymmet istället.
Har ju förlorat två veckors träning nu när jag har varit sjuk och jag vill försöka komma lite i form innan resan så det gäller att ligga i med tanke på att vi drar om 2 veckor.

Otroligt men sant, bara två veckor kvar nu. Längtar!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar