torsdag 14 februari 2013

Robin Hood

Nu har jag Alla hjärtansdags mys med min dotter. Vi ser på Robin Hood och har fikat på vaniljhjärtan.




Mannen jobbar och ungdomarna är ute på restaurang och ska sen på bio.

Jag och mannen hade en väldigt romantisk lunch idag på...Subway!
Hihi...inte världens mest exklusiva restaurang men vi var sugna på det så då fick det bli så. Och det var både gott och mysigt!

Idag har jag unnat mig en stund i solariet. Kände mig lite piggare.
Vi har storhandlat på Maxi och så varit på Media Markt och köpt oss en kaffemaskin.
Så idag har jag avnjutit en Chai Latté. Mycket god!










"Vill man en latté få, kan man bara komma hit och knacka på..."


Jag längtar tills imorgon. Då ska vi hämta ett vitt köksbord på Öland hos svärmor.
Hoppas det passar i vårt kök.

Imorgon kommer även min krönika igen.
Då kan ni läsa om karusellåkning, beroende, uppdatering och skrålltumme ;)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar