onsdag 27 februari 2013

Alarm

Avskyr verkligen när jag måste ställa alarmet på klockan. Gillar inte alls att behöva vakna till ett irriterande, ihärdigt ljud.
Men jag var tvungen att gå upp och ringa vårdcentralen. Vi ska vara där klockan 10.30 med lilla Emmis. Dom ska kolla hals och luftrör på henne.
Jag hoppas hon är på väg att bli bättre. Hon verkar inte ha haft feber inatt och jag kände på henne nyss ( hon sover fortfarande ) och hon är inte varm.

Idag måste det bli en snabbtripp in till stan för att fixa lite Thaipengar. Snart är vi "rika" på bath.

Jag känner mig trött idag. Så jag ska faktiskt göra så lite som möjligt idag så att jag orkar med jobbnatten.
Micke får vara hemma med Emma idag och är hon sjuk imorgon med så vabbar jag.
Bra när man kan dela på det!

Krönikan är klar och inskickad för bedömning av chefen.
Har även börjat knåpa på en annan sak. Älskar att skriva och önskar att jag la ner mer tid på det.

By the way, har ni förslag på något jag ska skriva krönika om? Maila mig iså fall malle_74@hotmail.com

Har förstått att det inte går att kommentera på min blogg. Vet inte vad felet kan vara?! Är iallafall flera stycken som har påpekat det nu.
Har lite planer på att flytta min blogg...får se vad som händer :)

Psst...ni har väl sett att solen skiner idag?  Härligt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar