tisdag 5 februari 2013

Konstant berusad

Japp jag känner mig berusad precis hela tiden. Kan väl vara skönt på ett sätt men nää helst vill jag att detta går över snabbt.

En vän berättade att hon hade fått detta i höstas och det tog 14dagar innan det gick över.
WTF?!!

Nä fy fanken. Då lär jag få panik.
Till helgen ska det vara över. Det har jag bestämt.
Då ska jag må som en prinsessa igen.

Tydligen så kan detta uppkomma av för lite sömn bl a.
Oj! Då har jag nog bäddat för detta spektakel alldeles själv. Nattjobbare med bara 3 timmars sömn efter varje jobbnatt. Inte bra, inte bra!

Jag ligger i sängen mest hela tiden nu. Försöker gå upp emellanåt men det känns otäckt att röra på sig för mycket.
Sover en hel del oxå.
Försökte läsa men det gick inte. Har haft datorn med mig in i sängen och surfat lite men det gick oxå så där.
För yr för att fokusera






Tur att man har en "ajfån" så jag kan ligga ner och surfa lite.
Nu ska jag vila en stund sen gosa med min dotter som har varit lite orolig över att mamma är sjuk. Tror jag det. Mitt tillstånd igår kan inte vart kul att se. Sjukhus skrämmer väl oxå lite kan jag tro.

Men nu kan allt bara bli bättre...

Tack alla fina vänner för er omtanke ❤

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar