fredag 15 februari 2013

Fredag

Mannen är ledig idag vilket inte hör till vanligheterna på fredagar.
Så idag blir det en familjedag.

Vi ska snart till Öland och hämta ett köksbord.
Hoppas, hoppas, hoppas det passar in och blir bra i vårt kök.

Jag ska försöka ta mig en liten promenix idag. Första sedan jag blev sjuk.
Men nu mår jag bra. Har knappt inga yrselattacker alls. Härligt!

Kanske ger mig på ett besök på gymmet i helgen oxå. Jag vågar inte springa än men jag kan gå på bandet och sen köra lite hantlar kanske.
Vi får se. Jag får ta det lite lugnt bara och försöka lite försiktigt att komma in i träningen igen.

Idag är min krönikan med i tidningen igen. Ni läser väl den?
Tänkte väl det! Det gjorde Emma oxå i morse :)














- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar