torsdag 7 februari 2013

Sjukispresent

Nu ikväll fick jag en sjukispresent av mina fina vänner.
Blev så otroligt glad.
Det värmer i hjärtat att veta att någon tänker på en speciellt när man har haft en riktigt dålig dag som denna.

Jag älskar att ge bort presenter men blir alltid lika förvånad över att någon vill ge MIG presenter?!
Jag säger alltid att jag inte behöver något men jag måste erkänna att jag blev väldigt glad.
Tack fina Helena och Linn ❤













Jag blev genast lite piggare. Iallafall inombords.

Idag har inte varit en bra dag alls. Varken fysiskt eller psykiskt.
Det tar enormt mycket på krafterna att vara konstant yr.
Idag har jag legat precis hela dagen. Tog ett bad men det är i princip enda gången jag lämnat sängen, förutom nu ikväll när jag tog mig till soffan.
Har känt mig lite deppig, gråtit och tyckt synd om mig själv.
Har bara velat sova bort eländet.

Jag känner mig verkligen riktigt sjuk och det som är mest jobbigt är att jag inte ser någon ljusning.
Allt fortsätter bara att snurra. Det är enormt påfrestande och läskigt...
Men imorgon är en annan dag!

Nu ska jag ta mig lite kaffe och god choklad...




Tack Sara, Helena, Linn, Josse och Ramona för alla dagliga sms och samtal.
Det uppskattas och det är det som får tiden att gå.
Livet på tivolit är tufft men ni gör det lite enklare. ❤


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar