tisdag 26 februari 2013

Utbildning

Idag har jag spenderat förmiddagen framför en dator. Utbildning om hur vi ska dokumentera säkert och bra i datorn när vi jobbar.

Var och handlade och sen hem och åt lunch.
Micke har vabbat med Emma idag men drog ändå iväg en snabbis till jobbet när jag kom hem.

Mamma kom hit på en kaffe och sen har jag knåpat på veckans krönika, läst och myst med Emma och sen gjort vardagliga trista saker som plock och fix här hemma.

Nu väntar jag på min man för när han kommer hem ska jag ta en tripp till gymmet. Är egentligen galet trött och börjar känna av huvudvärk men, jag går dit och kör så mycket jag orkar.

Tänker sen spendera resten av kvällen i soffan!

Imorgon bitti blir det att ringa vårdcentralen. Emma har fortfarande ont i halsen.
Imorgon har vi även lite grejer att bocka av inför resan och så väntar en ny jobbnatt!

Om en vecka gottar jag mig i solen. Underbart!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar