fredag 8 februari 2013

Sakta men säkert...

...börjar karusellen sakta ner. Känner mig faktiskt rätt pigg. Jag är fortfarande lite yr men inte på långa vägar som det har varit i veckan.
Är det på väg att vända? Ingen är lyckligare än jag i såfall.

Skönt att ha kunnat umgås lite med Emma nu i em.
Om hon får välja vad vi ska göra så vill hon oftast att jag ska rita med henne.
Idag ville hon att jag skulle rita Tingeling och hennes hus.
Ja, jag är väl ingen Picasso men jag blev nöjd och Emma blev en lycklig tjej.




Idag har Emma och jag fredagsmys själva.
Hon har beställt fiskpinnar och potatismos till middag så det får det bli.
Och ikväll ville hon ha grillchips och cola zero. Så klart att Emma får som hon vill.
Här curlar vi på, allt för fridens skull :)


Trevlig fredag!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar