onsdag 6 februari 2013

Åka karusell å äta karamell

...och snurra hela dagen i Lindsdaaaaal
Ja men nä, jag fortsätter väl att åka karusell då.Det verkar inte som att den vill stanna riktigt än.
Fy fan för virvelvinden. Har åkt ganska många varv nu.

Har svårt att vara uppe.Skönast att ligga i sängen. Men otroligt tråkigt!

När Emma har sett klart en film på datorn ska jag krypa ner och se på nån bra serie.

Usch idag snurrar det så mycket så att jag mår illa igen. Tur att jag har åksjuketabletter.



Inte ens kaffe är gott. DÅ är jag verkligen sjuk!

Som sagt...händer inte mycket på Färgarevägen idag heller.
Jag fortsätter väl att åka karusell helt enkelt!

Hittade Askungen 2 på nätet. Emma blev överlycklig. Inte mycket som behövs för att man ska vara världens bästa mamma ❤







- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar