söndag 3 februari 2013

Melodifestivalen

Såg låtarna hos Sara och Patrik igår och tyckte väl egentligen ingenting om dom.

Har läst lite överallt idag om att pausunderhållningen var super så jag kollade precis ert klipp från den nu. Satan vad bra. Lena Ph, hur snygg är hon inte???
Så där vill jag se ut!!!

Och Danny...hehe behöver jag säga nåt? Mmmm.... ;)

Hur som helst, kvällen igår hos våra vänner var väldigt trevlig. Funkade utmärkt att vara nykter och det var förbannat skönt att kunna köra hem inatt.
Och maten vi fick, planka med oxfilé, sparris, bacon mm. Herre min tid vad gott. Bästa jag ätit på länge.




Barnen busade, lekte och hade väldigt kul.












Sovmorgon idag, nu frukost sen en långpromenix med familjen. Idag blir det även ett gymbesök tror jag!
Härliga söndag!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar