lördag 9 februari 2013

Bättre?

Är uppe och äter frukost även denna morgon.
Det känns bättre , mycket bättre men långt ifrån bra.
Nu snurrar det inte precis hela tiden.
När jag vaknade i morse snurrade rummet rejält men det blev bättre när jag gick upp.
Nu kommer det "bara" om jag rör huvudet för fort.
Då snurrar det till riktigt ordentligt och jag blir illamående direkt.

Men...det är iallafall på väg åt rätt håll. Hoppas jag!
Har lite svårt att förstå att det kan dröja länge innan jag blir helt frisk från detta.
Vilket skit!

Fick tips om en bra artikel. Precis så var/är det för mig!



Lördag igen och "mello".
Men allvarligt, Sean Banan, igen?
Ja vem vet, låten från förra gången sitter ju fortfarande på hjärnan! "Digi-digi-ding-ding- ding..."

Idag ska jag försöka följa med familjen på en liten biltur och handla. Jag måste komma ut och få luft.
Göra nåt annat än bara ligga här hemma. Får ha kräkpåse med ifall jag blir "åksjuk".

Ikväll är vi inbjudna till grannarna för att se mello. Trodde först inte att det skulle kunna bli av men jag ska försöka.
Det värsta som kan hända är att jag får gå hem och då är det ju krypavstånd.

Nu ska jag börja med att ta en dusch!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar