söndag 3 februari 2013

Utbrott

Det har varit en riktigt skön söndag. Förutom att vår dotter hade ett utbott utan dess like. Skrek, grät och kastade grejer. Konstigt att en liten prinsessa kan förvandlas till ett monster på mindre än en minut.
Men jag smet till gymmet efter att ha fått Tommy ( En Pippi-figur ) kastad på mig.
Kände att jag själv var nära ett utbrott så det var skönt att köra 30 min intervall på bandet.Jag jobbade bort ilskan på bandet så att säga. Och så körde jag lite övningar med bollen.

Efter frukosten idag tog vi en promenix i solen. Hem och gjorde lunch. Sen tog jag en tripp till Ikea. Det var dax att fylla på ljusförrådet.
Tog även en titt inne på Modehuset.

Nu väntar jag bara på att Emma ska hopp i säng så att jag kan krypa ner i soffan,  filten på, tända massa ljus och bara softa.

Imorgon bitti kommer syrans dotter Meja hit. Vi ska låna henne hela dagen imorgon. Hon ska även följ med oss till simhallen.
Spännande att ha två fyraåringar att hålla kolla på i omklädningsrummet imorgon. Hihi


Imorgon är det måndag igen. Känns som att det är måndag och fredag hela tiden. Vart tar veckorna vägen?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar