fredag 8 februari 2013

God morgon

Är det en GOD morgon? Kanske. Jag hoppas. Iallafall är det första dagen denna veckan som jag går upp på morgonen och äter frukost med min dotter. ❤




Jag hoppas på att kunna gå ut och få lite luft inom kort. Har inte varit utanför dörren mer än till och från bilen i måndags.

Nu hoppas jag att det är på väg att vända. Helt sjukt att man kan bli så här dålig av några kristaller på vift.
Först tänkte jag att det var nån "hitte på" sjukdom men nää nu har hur många som helst sagt att dom har haft det eller vet någon bekant som har haft det.
Och alla säger likadant, att man blir skitdålig.
Jo tack, jag vet!

Men som sagt, vi håller tummarna på att det håller på att vända.

Mina fina nu på morgonen ❤






- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar