tisdag 19 februari 2013

Stopp i avloppet

Vilken dag. Fullt ös från morgon till kväll.

Upp och började greja med avloppet i köket i morse. Vattnet ville inte rinna ner.
Mamma fick komma hit med nån sån där sugpropps-mojäng och svisch så rann vattnet igen.
Tack för det! Jag var rädd att vi skulle behöva ringa nån avloppsnisse och lägga trista pengar på det.

Mannen drog till jobbet. Mina älskade barn, ja jag räknar även Tilda som ett bonusbarn nu, drog till Lattjoland och tog även lunch på Max.

Jag gick ut och skottade och sen vidare till gymmet i 1,5 timme.
Hem och åt en lättare lunch. I lättaste laget skulle jag vilja säga.




Men det räckte åt mig och gott var det.

Ner i källaren och tokrensade och fixade.
När ungdomarna och Emma kom hem la vi oss och kollade på Tingeling och slappade i soffan.
Emma var så lycklig över Lattjoland, Max och ett besök på BR.
Hon älskar sin storebror och Tilda. Dom är så snälla och tar väl hand om henne.

Nu ikväll har jag fortsatt att rensa i källaren, lagat mat, plockat lite, tvättat,tagit ett bad med Emma och nu...ja nu har jag satt ner häcken i soffan och tänker inte lyfta på den förrän det är dax att gå in i sängen.

Imorgon ska jag på jobbmöte.
Lite schema och semesterplanering.

Ska oxå in till stan och uträtta några ärenden.
Fika med Helena och Jessica.
Sen handla med Helena till på lördag då vi ska hem till dom på mello-mys.

Sen får det väl bli hem och bara softa och vila för imorgon ska jag jobba.
Egentligen är jag sjukskriven ett tag till men äh...nu känner jag mig pigg. Vill inte förlora med cash nu heller och så saknar jag faktiskt mitt jobb.
Så jag kör igång med att jobba imorgon natt.
Är bara en enkelnatt sen är jag ledig till söndag så det ska nog gå bra.

Psst...ni ser väl på Arrow?

Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar