fredag 12 februari 2010

Voff, voff

Emma har fått en hund. En liten ettrig chihuahua som skäller heeeeela tiden. Men den går som tur är att stänga av ;)
Emmas moster Lina kom så snällt förbi med en liten present igår och Emma älskar den ;) ( Tack Lina )
Det är nästan så man blir sugen på att skaffa en hund , dock inte en som skäller hela tiden ;)

Nu har har jag varit ute o powerwalkat i kyla o blåst så nu värmer jag mig med en kopp varm choklad. Laddar för en heldag med egen tid. Stan och bio på schemat.
Känner mig inte riktigt 100% pigg än. Är mer täppt i näsan nu och har ont i bihålorna. Det var en riktigt seg o långdragen förkylning jag har åkt på. MEN...inget kan stoppa mig från att komma hemifrån en stund idag. I need egentid ;)

Nu ska jag leka lite med min trollunge. Hon står i sin lära-gå-vagn och dansar och skrattar för sig själv. Så söt så man vill äta upp henne ;)

Ha en bra dag!

*Skickar en värmande kram till er alla*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar