måndag 1 februari 2010

Fortfarande bakis

Jaa, vilken pärs. Idag mår jag bra men jag är fortfarande trött och seg och känner mig så där vanligt bakis som man brukar göra efter en partykväll. Bara härligt trött liksom och sugen på massa gott att äta ;)

Idag är det måndag...igen. Vart tar veckorna vägen? Hinner inte med.
Denna måndagen började vi med frukost tillsammans med Patric. Jag lyckades spilla ut kaffe på hela bordet. Märks att PMSen är över för denna gången för jag blev inte ens det minsta irriterad. Gråt inte över lite spillt kaffe liksom ;)
När Patric drog till skolan förflyttade Emma och jag oss till tvrummet för den dagliga rutinen, teletubbies. Så tröttsamt att se det varje dag. Men vad gör man inte för sina barn. Emma älskar ju teletubbies. Och jag drömmer mardrömmar om "tubbies" ;)
Pappa MU sover fortfarande men nu ska vi väcka honom. Vi ska ju åka till Öppna förskolan om en timme.
Är så mysigt när han oxå kan följa med dit.

Hej så länge, hörs snart igen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar