onsdag 17 februari 2010

Halv 8 hos mig

Jaa, nu lär väl Kalmar bli förknippat med snoppar ;)
Damen som dom lagade mat hos idag hade snoppar överallt i hela lägenheten. Snoppar i alla dess former. Vinkaraff som snopp kanske vore nå´t? Iaf på nästa tjejfest. Då lär det nog drickas mycket så man får hälla upp ( hålla i karaffen ) hela tiden hahaha. Nää men helt ärligt, hur kan man vilja ha snoppar överallt? Jag mår illa....

Björn som dom var hos igår har jag haft som tränare i E-linepass. Han är bra. Att se honom på tv gör att jag får mer ångest över att kortet ligger o dammar. Jag MÅSTE ta tag i mitt liv. En massa MÅSTEN som hänger över mig som ett tungt svart moln. Får så dåligt samvete...hjäääääälp!

Dagen började inte bra men hämtade sig ganska snabbt. En runda på Modehuset och Ikea med trevligt sällskap gjorde susen.
Sen har jag varit ute o gått 2 rundor, en kort o en lång. Vi har käkat våfflor och nu slappar jag bara. Tänkte få mannen att ta en paus från OS-tittandet så att vi kan ta en kvällsfika o se Efterlyst.
Hur länge håller OS på? Jag börjar redan tröttna. Och sen så skulle jag gärna vilja ha tillbaka min man. Han är fast i OS-träsket. Egentligen borde man få nå´n sorts belöning när man är en tapper fru och håller ut i OS-tiderna utan att gnälla eller klaga.
Asså jag gillar oxå att se OS...MEN i måttliga mängder.

Punkt slut och gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar