tisdag 23 februari 2010

Strejk

Ja, nu är det snart dax att strejka. Vinterstrejk. Jag vill INTE ha mer snö. Snälla...
Jag vet, jag sa att jag inte skulle gnälla mer på vintern men det här är helt otroligt. Det slutar ju aldrig.
Den här vintern tar knäcken på mig.
Tycker inte vi gör annat än skottar och nu är det dax att skotta IGEN.
Fattas bara att taket snart rasar in. Brevlådan rasar ner varje dag. Är så kul så.
Och sen den här jä**a elen. Nu är den ju skyhög igen så nu lär väl den ena roliga elräkningen efter den andra ramla in. Sååå tröttsamt och så tråkigt att lägga pengar på.
Det lockar enormt mycket att bara sälja allt vi har och dra iväg till värmen.

HATAR VINTER! Kommer aldrig mer att tycka en snöflinga är fin, kommer aldrig mer jubla när det första snön kommer varje år och sjunga " Jag ser det snöar, jag ser det snöar" , kommer aldrig mer säga. Åååå va kul med lite snö.
Aldrig!

Jisses! Nu har min dotter bajsat. Luktar så illa så jag snart måste utrymma huset.
Aldrig får man vara riktigt glad. Är det inte snö så är det bajsblöjor ;)

Höpp höpp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar