lördag 6 februari 2010

Hur är det möjligt?

Vi har haft en heldag i Sthlmscity och jag shoppade...INGENTING! Otroligt men sant. Ni som känner mig vet att det inte händer ofta. Jag måste vara sjuk. Asså jag är ju dunderförkyld... men kan det ha påverkat shoppingsuget?
Jaja...det är ju en dag imorgon oxå ;)

Nu har vi avnjutit en god middag med trevligt sällskap. Vi laddar för melodifestivalen följt av spelkväll.
Nu ska jag ta ett gals vin, grabbarna ska bada bubbelpool och relaxa.
Jag kanske skulle ta med mig vinet o sätta mig i massagestolen en stund?( japp...det finns ALLT i detta lyxhuset )

Imorgon åker vi hem...*snyft* Men...kanske är vi här snart igen och förhoppningsvis med alla våra saker där hemma. En flytt finns i tankarna.
Om inte annat så är vi snart här igen utan barn för en partykväll på Golden hits ;)

Ha en bra kväll , det ska jag ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar