tisdag 23 februari 2010

Tickande bomb

Jag går omkring som en tickande bomb, redo att explodera. PMS blandat med en enorm trötthet= en jäkla explosion.
En litet försmak på smällen fick en dam från f-kassan känna på idag. Hon var otroligt korkad och jag "small" till, en miniexplosion bröt ut och hon fick höra ett å annat och sen fick jag rätt till slut. Tack för det!

För övrigt så har det varit en bra dag. Lite egen tid med mannen. Fikat på sta´n, handlat och uträttat ärenden. Emma har varit med bästa moster Lina på Leo´s. Hon hade haft jättekul.
Hade tydligen lite problem i bollhavet eftersom hon ville ha ALLA bollarna för sig själv ;)

Vi har varit och lagt en ros och tänt ett ljus på Sixtens grav. Idag är det ett år sedan han hastigt gick bort.
Gör fortfarande ont. Vi saknar dig Sixten, oehört mycket. Känns så tomt utan dig...

Kvällen blir lugn.
Ska njuta av tystnaden när Emma har lagt sig. Hon har pipit och gnällt hela eftermiddagen.

Imorgon ska jag iväg och klippa mig på salongen HAIR. Där elever övar på att klippa. Dom har en lärare där som övervakar oxå. Min son klippte sig där nyligen och blev supernöjd.
Tar lite längre tid men det är det värt för en klippning kostar bara 160kr. Perfekt!
Vi får även storfrämmat imorgon av en skön liten prick. Patrics lillebror Oliver ska ha lite sportlovsledigt så då kommer han till oss och myser lite. Han vill nog ha lite brorsantid oxå.
Så det är ännu en anledning till att jag ska njuta av tystnaden ikväll för imorgon lär det babblas. Oliver är en mästare i att prata och ha 1000 frågor om allt. Tror nog fanken han skulle kunna ta ett OS-guld i "vem som pratar mest" . Ett silver skulle han iaf lätt få ;)

Nu ska här lagas mat. Typ tacos fast med kyckling. Kycklingtacos kan man sä ;)

Puss hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar