fredag 12 februari 2010

Fredag

En perfekt fredag. Lugn morgon med en långpromenad, fixade mig och sen drog jag in till stan. Lunchade med Pillan. Shoppade, fikade och bio. Vi var på Valentine´s day. Sååå mysig film.

Jag har köpt så fina grejer till Emma idag. En cool svart skinnjacka, en fin sjal, hängslen, och 2 mössor. ( bilder kommer imorgon )
Längtar så efter min lilla skrutta. Har inte sett henne sedan 12 i dag. Gör ont i mitt hjärta. Längtar efter att få gå upp med henne imorgon och mysa i soffan efter frukosten. Min lilla älskling.
Har köpt Alla hjärtans dag present till henne idag. Kritor och ett block. Hon gillar att rita.
Emma "Picasso" Unger ;)

Nu ska jag hoppa i säng...är så himla TTH ( trött, täppt och hostig )

Natti natt!


Tummen upp: För denna perfekta fredag
Tummen ner: För så´na människor som går på bio för att sitta o prata om allt annat än filmen. Var tysta o titta istället för fanken!!!!
En extra tummen ner: För busschauffören som inte verkade fatta att det är vinter ute, utan körde som om han snott bussen, eller hade jäkligt bråttom till en toalett. Alla for som löv i kraftig vind på bussen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar