lördag 13 februari 2010

Jag tyar inte mer

Snälla...sluta snöa! Skulle gå ut o hämta tidningen imorse...kunde knappt öppna dörren och när jag väl skulle stänga den fick jag inte igen skiten. Tog bort all snö men det gick ändå inte. Skev dörr...kul! Drog tillslut igen den men en jäkla smäll så antagligen väckte jag väl hela gatan.

Jaa och vad gör vi då denna härligt snöiga lördagsmorgon? Jo Emma o jag tittar för ovanlighetensskull på Teletubbies. Verkligen en spännande, rolig o givande film som jag gärna ser igen( ööööhhh)
Mannen och tonåringarna sover ( Patrics tjej har sovit här ). Jag längtar tills imorgonbitti...då är det MIN tur att sova.
Bra start på Alla hjärtans dag ;)

Vet inte om jag gillar alla hjärtansdag eller inte?! Kan tycka att det är ett enda stort jippo. Man skall väl vårda förhållandet, vara gullig och romantisk alla andra dagar på året oxå?!
MEN...min romantiska, kvinnliga sida tar ändå över och visst vill man ha liiiite extra romantik och uppvaktning på alla hjärtansdag?! Men min man ska jobba imorgonkväll...*snyft*...
Jag får väl uppvakta mig själv med att ta ett bad, göra hårinpackning, ansiktsmask, fotbad...vårda mig själv helt enkelt.


Alla hjärtansdag kan oxå vara en bra dag att visa vänner och familj att man uppskattar dem.
Kanske skulle bjuda in mig själv på fika hos mams o paps imorgon så dom får visa att dom uppskattar mig hahaha!

Nähe...kanske ska gå ut o skotta och göra min man glad? ;)

Tummen upp: För att vi ska käka räkmacka ikväll o mysa framför melodifestivalen
Tummen ner: För att min förkylning inte ger med sig. Har ont i bihålorna. Och frågan är, hur mycket snor kan det få plats i näsan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar