måndag 8 februari 2010

Krax krax

Jag kraxar som en kråka, är yr som en fyllekaja och hostar som en storrökare. Fiifaan vad jobbigt det börjar bli. Sover knappt inget på nätterna.
Tur att vi åkte till Sthlm trots att jag kände mig krasslig för helgen har verkligen varit suverän. Vilka vänner vi har där. Me like a lot!
Men jag har haft några moments under helgen då jag känt mig riktigt seg. Har varit yr och konstig och knappt haft någon röst. Så idag ringde jag farbror doktorn. Är inte döende men behöver nå´n hostmedicin.
Man har liksom inte tid att vara sjuk när man är mammaledig. Lika bra att inte känna efter HUR sjuk man egentligen är! Tur att mamma kan ha Emma en stund så hon slipper följa med till läkaren. Tack mamsen!

Resan hem från storstaden igår gick bra. Stannade en stund hos kusin med fam i Norrköping oxå. Så kul att se dem. Önskar att vi sågs oftare!

Nähe. Dax att väcka min dotter som hux flux somnade?! Hon är inte heller jätte pigg. Men det beror nog på kindtänderna som är på väg upp. Hon är enormt svullen i munnen. Mammas lilla skrutta!
Vi får vara hemma o ha en vilodag. Myskläder och teletubbies. Jiihooo, vad kul! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar