lördag 20 februari 2010

Mingel


Japp, då har man minglat in sig på Harry´s hemsida och kan inte förneka att jag var ute då ;)

Jag tror jag bryter ihop...inte av bilden utan av snön. Jag vill verkligen inte ha mer snö. Vad är det som händer? Hur ska all denna snö kunna smälta bort? Tur att man har ett par fina gummistövlar för dem lär ju få vara på hela våren. Översvämning, javisst!
Tänk om det har blivit nå´n konstig rubbning med vädret och att det kommer snöa i flera månader till. Att det inte blir nå´n sommar iår. Att vi äter sill o dricker nubbe med termoställ och lovikavantar på. Istappar i midsommarstången. Oh my god, säger jag bara!
Tänk om Sverige håller på att "flyta" ihop med Island?
Då kan jag sä, om det skulle vara så, att då tar jag första bästa biljett till Thailand. Utan returresa!

Denna lördag består av skottning och åter skottning, kalas för att fira systerson, räkmacka o melodifestival. Me like!
Jag håller på Darin. Jag ska spela 100kr på honom idag ;)

Höpp höpp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar