måndag 8 februari 2010

AAaaaaaaAAAAAAaaa

Tur att ni inte är här...jag blir GALEN! Sur, arg, irriterad, vansinnig...jävla, h-vetes ( ber om ursäkt om nå´n kristen läser detta )satans skit oxå. Ångrar att jag öppnade elräkningen. Nu är min dag förstörd.
Hatar höga elräkningar! Bläääääääää!
Min man säger att jag hatar mycket när jag är arg. Han har rätt...just nu är jag hatisk mot allt.
Ikväll ska jag fan ( och svär mycket gör jag oxå när jag är arg...sorry) ha en semla. Ska tröstäta!
Kanske t o m trycker i mig två!

Tummen upp: För en superbra helg i Sthlm
Tummen ner: För att det ska vara så jävla dyrt att leva! ( och en liten tumme ner för att jag är sjuk...host host...tyck synd )

*Snyft* Nu kan jag glömma klippningen.
" Men lika glad är jag för det för vi ska ju betala eeeelen...lalalalalalalalala" Bajs!

1 kommentar:

  1. Jag håller fullkomligt med dig.. VI fick en räkning på 3000:- denna månaden!!!! Höll på att sätta i halsen när jag öppnade räkningen!!
    Jävla elbolag som inte kan budgetera för att det faktiskt KAN bli kallt på vintern även här nere i södra Sverige!!! Grrrrrrr

    SvaraRadera