onsdag 10 februari 2010

Våga älska semlor!

Ååå en slank den hit, ååå en slank den dit, ååå en slank den ner i magen. Nu är semlan uppäten och ligger i tryggt förvar i min mage. Blev tokmätt och har liiite dåligt samvete för att jag på 3 min ( eller var det bara 2 min? ) hade käkat upp semlan.
Men skitsamma, jag förtjänade den.

På tal om nå´nting annat så ska ju ut o gå minst en runda varje dag nu. Var ute en runda nu ikväll och gick 40 min. Orkade inte gå så snabbt, märks att jag inte är riktigt pigg. Men det var skönt att komma ut o röra på sig iaf. Behövs i dessa semletider. Åå varför ska jag vara en semleälskare?
Våga älska semlor! ;)


Tummen upp: För semlan. Min kropp behövde den. Inte kroppsligt men själsligt ;)
Tummen ner: För att det har snöat idag igen.
VÅGA VÄGRA VINTER! ( ny facebook grupp kanske hahaha )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar