fredag 19 februari 2010

Mörkrädd

Är det bara jag som är sjukt mörkrädd och hatar att gå och lägga sig ensam?
Jag inbillar mig att det finns "monster" överallt. Har inte gått så långt som att titta under sängen men det är nära.
Jag vågar inte riktigt titta under sängen för jag är livrädd att se något jag inte vill se. Hua!
Jag vet att jag har sällskap under sängen redan nu av dammråttor. Dom får gärna vara där men tänk om jag skulle se ett par ögon lysa där under ...näää fy vad hemskt. Eller när jag böjer mig ner så tar en iskall hand tag i mitt ben. ÅÅååå fy vad läskigt!
Hur övervinner man sin rädsla för ensamhet o mörker?
Och framförallt, finns det snälla monster?

Haha jag vet att jag är töntig. Men jag är verkligen mörkrädd. Fattar väl att det inte finns monster men det finns massa andra sjuka människor och jag brukar ju ha otur så nog faan lär dom väl ta sig in i just detta huset o ta just mig ;)

Nu ska jag krypa i säng. Sov gott!

" Jag är inte rädd- det finns inga monster, jag är inte rädd-det finns inga moster..."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar