måndag 15 februari 2010

Halsband



Har fått ett nytt halsband. Är såååå fint. I ringen står det Patric o Emma och i hjärtat Micke.
Beställde det på Min lilla Oliv
Tjejen som gör halsbanden är enormt duktig. Halsbanden är väldigt fina, billiga och levereras snabbt. Detta halsbandet kostade 300kr. Är en kort kedja. Har beställt halsband därifrån innan med bara Patric o Emmas namn och då tog jag en lång kedja.
Och det lär nog inte bli sista gången jag beställer därifrån. Nästa gång blir det ett armband ;)
Jaha, här hemma hänger sjukdomarna kvar. Micke o Emma är förkylda och hängiga och jag fick gå till farbror doktorn idag igen där det konstaterades att jag hade bihålsinflammation. Så nu blir det en antibiotikakur och slemlösande nässpray. ÅÅå va kul!
Allt går bara runt runt runt och det känns som om vi aldrig ska bli riktigt pigga.
Hit med våren nu så vi får lite sol, värme och energi!
Vi var iaf iväg en runda på Bullen för lite sång och lek. Behövde ut o lufta oss lite.
Resten av dagen blir lugn...väldigt väldigt lugn! Och jag antar att på tv blir det OS. Det är väl bara att gilla läget o inse att mannen har tagit över tvdosan ett par veckor nu.
Nu vill min dotter ha mamma-gos så...hej då! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar