tisdag 2 februari 2010

Jag kan om jag vill!

Bakisviruset har lämnat min kropp men förkylningsviruset har istället tagit över. Alltid är det nå´t. Tur att jag överlever. *host host, snörvel snörvel*

Min son har skadat armen. Gjorde sig illa i skolan igår. Förmodligen nå´n sträckning bara. Men han hade rysligt ont. Han gick till skolan idag men om det blev värre skulle han höra av sig så får vi väl ringa läkaren igen. Micke ringde igår men dom bad oss avvakta tills idag.
Hoppas det går över av sig själv. Tror han har tränat lite för mycket. Inte bra att pumpa muskler varenda dag som han gör! Näe...nu får det vara lite vila mellan träningspassen!

Jaha och hur ser denna Tisdagen ut? Det snöar...igen! Det MÅSTE lugna ner sig till helgen. Vi ska ju köra till Sthlm.

Idag blir en soft hemmadag med lite plock o städ. Har en dotter som röjer här hemma så det ser ut som ett helt dagis har varit här och campat.

I em får vi besök. Lille Oliver kommer och ska sova över. Patrics störtsköna lillebror som pratar så mycket så munnen knappt hinner med ;)
Han är så härlig den där lille grabben. Smart, rolig och snäll.
Så ikväll ska i lyxa till det med lite tacos och så ska vi nog baka nå´t gott.
Imorgon blir det pulkåkning och så ska vi testa fiket här i Lindsdal. Vi ska gå på kondis. Mysigt! ;)

Ska försöka ta mig ut o gå en runda oxå. Röra på fläsket! Känner mig lös o sladdrig. Måste ta tag i det nu. Bara 4 månader till bikinisäsongen börjar. Åh herregud! Nu får jag ligga i.
Malla, för f**n , damma av träningskortet och leta fram träningskläderna!
Och snälla...finns det nå´n vänlig själ som kan komma och sparka mig i häcken, slita mig i öronen och se till att jag börjar plugga till körkortet?!
Jag vill ha körkort! Och jag vill visa alla som inte tror att jag någonsin kommer få ett körkort att dom har fel.
( Och jag måste ju för fanken ha körkort innan sonen får börja övningsköra )
Ge mig styrka o energi...NU!

Körkort och träning , körkort och träning, körkort och träning. Jag kan om jag vill!

2 kommentarer:

  1. här har du en spark i röven.. se till att ta tag i ditt körkort nu.. :) vilka ska gå på kondis i morgon?? får jag hänga me..

    SvaraRadera
  2. Amen va faan, du behöver väl inte sparka så hårt ;)
    Jajamen, häng på vetja. Det är bara jag, Oliver och Emma, och kanske min man oxå ;)

    SvaraRadera