torsdag 11 februari 2010

Torsdag

Oj vad jag hade sett fram emot denna dagen. Mannen är ledig och har lovat hela veckan att på torsdag då ska han minsann ta Emma o hemmet så att att jag får vila mig frisk. Men vad händer?
Jo nu är Micke sjuk. ???!!!!! Och ni vet väl hur män är när dom är sjuka. Dom är verkligen SJUKA!
Jahopp, det var bara att glömma att jag själv är sjuk och så får man agera husmor igen och vara mamma till 100% + sjuksköterska åt en döende man. Blääääää!


Nu håller jag på med lite lunch till Emma och mig sen flyr jag nog fältet. ORKAR INTE VARA HEMMA!
Fast egentligen borde jag vila. Känns som om jag har lekt Irländskjulafton hela morgonen ( man snurrar så länge man kan runt en pinne sen försöker man gå )
Jag är så yr så det är läskigt. Vad kan vara fel? Läkaren sa att det var någon som hängde med influensan. Men hur länge ska det vara så här? Läskigt att gå omkring och känna sig berusad. Och stackars Emma som får ha en "fyllemorsa" här hemma ;)

Nu äter Emma pommes och köttbullar SJÄLV med en gaffel. Duktiga tjejen. Själv ska jag värma mat sen igår. Och sen ska jag tröstäta semlan som är kvar. Snart ser jag väl ut som en semla.
Ååå näää nu får jag ångest. En semla i bikini...är ju bara 4 månader kvar till bikinin ska fram.

Men vad fanken...spela roll, jag är ju gift och min man gillar semlor! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar