fredag 5 februari 2010

BloggMalle

Japp, nu är bloggande Malle här igen. Sitter i Sthlm och har det bra med väldigt trevliga vänner. Lite smått berusad på rödvin, trots att jag sa att jag aldrig skulle dricka igen ;)
Nu vankas sängen för "damerna" så vi är pigga imorgon när det ska shoppas. Jihoooo! ;)

Hur var resan hit? Joda, förutom några irritationsmoment på vägen hit( tex bara gult äckligt godis i Gott & blandat påsen, jag vill ha mycket röda bitar. Och så en dum brud som glömde lägga i skeden till glassen vi beställde när vi körde i Mcdriven på McDonald´s i Nyköping. *suck* gissa om jag blev irriterad då?! Hur fan ska man kunna äta glass i bägare med choklad o kolasås om man inte har sked?) så har allt gått väldigt bra. Emma har skött sig bättre än bäst och mest sovit hela resan.

Jag vill flytta till Sthlm, jag trivs här...jag vill bo här....Ska övertala mannen i helgen ;) Sonen är redan övertalad och Emma gör som mamma vill ;)

Som sagt, imorgon åker Lotta, jag och våra söner och shoppar i city. Fiii faan va nice!
Imorg kväll blir det samkväm här hemma, andra goa vänner till oss kommer hit o så ska vi se melodifestivalen och ha trevligt! Gillas!

Nähe...jag känner mig yr. Livrädd att drabbas av bakisvirus igen så jag tror jag kryper ner nu.
Puss hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar