torsdag 25 februari 2010

Kulturell

Jepps, idag har jag och Oliver besökt Kalmar läns museum.
Det var mycket trevligt. Kände mig...kulturell. Hahaha!

Annars så känner jag mig mest bara trött och har ont i hela kroppen eftersom 70% av Emmas vakna tid vill hon bli buren. Hon väger inte mkt för sin ålder men att bära på henne konstant sätter ändå sina spår.

Jag hoppas verkligen att detta pip, gnäll och kläng bara är en fas som Emmas snart tagit sig igenom och att det blir bättre för som sagt, jag är som en tickande bomb. Orkar snart inte mycket mer.
Men, jag biter ihop...det är ju det man måste göra.

Nu ska jag spela lite tv-spel med Oliver. Emmas farmor är påväg. Hon har en present till Emma. Duplo! Jihooo! Hoppas Emma blir glad och kan leka själv en stund då.

Kvällen går i lugnets tecken. Soffan, tvn och nå´t gott att tugga på, MORÖTTER! ( måste gömma allt onyttigt vi har hemma. Förslag på ett bra ställe där jag inte hittar det? hahaha )

Ha en bra kväll allesammans. Imorgon är det fredag...igen!

"Sänder en tanke och en kram till våra vänner i Sthlm vars bekant har blivit mördad av sin expojkvän. Tragiskt, hemskt och ofattbart. "

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar