fredag 19 februari 2010

Och så var det fredag...IGEN!

Jaa, vad har hänt idag då? Vaknade upp, väldigt förvånad, kl 7:45 idag av att jag hörde Emma sitta och leka i sängen i sitt rum. Sovmorgon, helt otroligt. Och hon har sovit jättebra hela natten. Bara vaknat 1 gång. Duktig tjej. Hon har bestämt sig för att mamma o pappa har lidit nog nu. Äntligen. Att det skulle ta sån tid! ;)

Har varit på stan en runda idag, egen tid. Fikade med Pillan och gick runt lite i butiker. Börjar tröttna på sta´n. Samma kläder hela tiden. Bläää!

Emmis o jag har varit en runda hos mamma. Hon hade köpt en present till Emma. Tre jätte fina bodies. Tack tack <3

Ikväll blir det tjejkväll för hela slanten. Dock bara Emma o jag bjudna än så länge. Men alla som vill får komma ;)
Pappa MU jobbar och Patric ska på partaj.

Usch , har ångest för att vakna imorgonbitti. Skulle visst bli snöstorm ikväll/natt. Hade ett helsike i morse när jag skulle ta mig ut till brevlådan o hämta tidningen. Skottade i 30 min. Hur ska det då inte vara imorgon om det ska komma så mkt snö?
Asså jag sätter mig snart ner och strejkar. Vinterstrejkar, NO MORE SNÖ liksom.

Just nu sitter jag på toan och skriver och vaktar min dotter som badar. Alla sätt är bra, utom dom dåliga ;)

Ha en trevlig fredag. Akta er för snön!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar