måndag 8 februari 2010

Leos lekland

Host, host...jag hostar så lungorna slår frivolt. Men om jag är någorlunda pigg i morgon så ska vi köra lek o bus med Emmas kompisar på Leos lekland.
Blir premiärbus för oss isåfall. Ska bli kul o se vad Emma tycker ;)
Hon babblar så mycket nu lilla skruttan. Säger en hel del ord och försöker härma allt man säger. Lite svårt att förstå det mesta men hon försöker iaf.
Hon är en riktigt envis liten tjej. Men enormt gosig och älskar att pussas. Hon lär bli livsfarlig. Se upp grabbar ;)

Tittade på ur Himlen kan vänta på tv förut. Oj vad jag grät. Tårarna bara sprutade. Man borde vara bättre på att uppskatta det man har och inte gnälla för lätt.
Livet kan förändras så fort...

Men visst har man väl rätt att gnälla på en elräkning? I så fall tänker jag fortsätta gnälla för det irriterar mig nå´t enormt.

Men tack snälla Eon för den el du oss giver. Tack för att jag kan få ljus och värme varje dag. Amen!
( IRONI )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar