måndag 1 februari 2010

Nu går Emmis ;)

Jaa nu går hon mer och mer. Stora tjejen ;) För 2 dagar sedan gick hon 4 steg som max, igår gick hon 10 steg , idag kan hon gå hur mkt om helst. Nu går det undan ;) (Lägger in en video imorgon)
Idag hade vi en mysig förmiddag på Bullen. Emma älskar verkligen sångstunderna där. Så härligt att se henne. Vi trivs verkligen att vara där.
Efter lite lunch här hemma drog jag med Pillan, min numera fd vän, till MODE huset och tittade lite. Vet inte om jag har lust att vara vän med henne längre efter dom HEMSKA bilderna hon har lagt ut på facebook på mig från i lördags. Men...hämnden är ljuv! Vänta du bara Pillan ;)



Den här bilden la hon ut den lilla...lilla satmaran ;)
Jaja...det är ju så här man ser ut när man inte får sin skönhetssömn.

Nedan kommer däremot lite bilder på vår lilla skönhet när hon målade med fingerfärg.









En väldigt koncentrerad tjej när hon skapar mästerverk





Färgen var inte god att smaka på


Hon blev sååå ledsen när hon tog Micke i ansiktet med sina kladdiga fingrar och sen såg att han hade blivit grön runt munnen. Hon trodde nog hon hade gjort honom illa för hon var verkligen otröstlig ett tag.
Lilla skruttan ;)
Bakis-viruset håller i sig lite än i form av enorm trötthet och lite yrsel.
Blir sängen tidigt...eller näe, just det, ska ju Paradise hotel. Jamen jag ska sova länge imorgon iaf. Gutt!
Tummen upp: Bullens Öppna förskola.
Tummen ner: Att sparrisen vi gjorde till middagen nu ikväll inte var god.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar