torsdag 28 januari 2010

Vaknat på fel sida

Ja idag förstår jag verkligen innebörden med dom orden för JAG måste ha vaknat på fel sida. INGENTING känns bra idag.
Vaknar med en extrem huvudvärk. Går upp för att mannen behöver ut och skotta. Emma tappar en av sina grytor på min tå. AJ! Så nu har jag blåtå.
Små saker går emot mig hela tiden.
Känner mig frustrerad, irriterad, ledsen och deppig!

Behöver en kram. En JÄTTEKJAAAAAAAAAAAAM ( teletubbies )
Tycker synd om mig själv idag. Känns som om ingen förstår mig.


Undrar om det funkar att krypa ner igen och försöka vakna på rätt sida?
Hoppar jag upp ur sängen då. Glad, pigg, sprallig och tycker att livet är underbart?
I så fall är det ju värt ett försök.

Gonatt!

1 kommentar:

  1. jag har också vaknat på fel sida *suck*
    *JÄTTE KRAAAAM*

    SvaraRadera