lördag 23 januari 2010

Utvilad

Sitter nu här pigg, glad och utvilad och längtar efter min dotter. KOM HEM!

Fy f**n , rent ut sagt vad det var skönt att få sova. Det behövdes. Men jag kunde inte sova länge i morse, vaknade redan kl 8 men låg och drog mig till 8.30. Men att få sova hela natten var magiskt. Nästan overkligt.
Ringde videosamtal till syrran så jag skulle få se min dotter men hon var helt ointresserad av mig, hon tittade på teletubbies.

Den lilla skitungen hade sovit jättebra där hemma inatt. Somnat kl 21, vaknat kl 04.00 och ätit välling. ( VA? Välling? Det äter hon ALDRIG här hemma ) sen somnat om till 7.

Vad gör jag/vi för fel? Varför sover hon inte här hemma?
Mannen skyller på mina bröst. Amen , mina bröst kan väl inte hålla Emma vaken på nätterna?
Ok, då är det bara en sak som gäller. Beställa tid för bortoperation! '

Snart ska vi på 1årskalas hos "lilla" Meja och ikväll blir det lite samkväm hos Sara & Patrik. God mat,dryck,spela spel och ha trevligt.

I veckan blir det rensa och sortera i källaren och garderober. Vi ska stå på loppis och sälja på lördag.
Det är rätt kul att stå på loppis. Skönt att bli av med saker man inte använder och bra att få en liten slant för det.

Nu ska jag hoppa ur morgonrocken!

Ha en bra lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar