måndag 18 januari 2010

13 månader

Ja, idag är lillan 1 månad äldre ;)
Det har vi firat med sångstund, lek och fika på Öppna förskolan. Vi gick en runda till Pillan,käkade lunch och sen gick Emma och jag hela vägen hem. 1 timmes promenad på oskottade vägar. Det var tungt men det gick bra. Nu känner jag mig riktigt duktig iaf. Känner hur fettet bara rinner av mig och att baken redan blivit fastare...eh...In my dreams ;)

Innan vi drog iväg till ÖF idag så skottade jag men nu när vi kom hem fick jag göra om det. Pjuuuh! Fan vilken duktig fru min man har ;)
( Men nu får det gärna sluta snöa. Vill INTE skotta en 3:e gång idag...såååå duktig tänker jag INTE vara )

Nu slappar vi lite innan middagen ska tillagas. Se´n ska vi hänga med och se på när pappa MU spelar innebandy. Måtte dom vinna bara, annars är det inte kul att titta ;)

Ikväll vankas Idrottsgalan, Spårlöst och Paradise Hotel. Perfekt tvkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar