torsdag 7 januari 2010

Snöar det ute?

Näää INTE alls...Nu får det sluta snöa. Det syns ju inte ens att jag har skottat :(
Och pga allt snöande så kan vi inte gå på bio idag. Sara ringde nyss, Patrik måste jobba. Han måste ut o skotta. Trist! Men...gjorde väl egentligen inte så mycket. Har ju en del att göra här hemma. Och har redan fått en hel del gjort. Vet inte vad det är med mig idag. Jag får hur mkt som helst gjort. Har städat källaren, plockat fram sängar och bäddat. Nu har Emma o jag dammat. Haha hon är så söt när hon går med sin trasa och torkar överallt.

Nu kommer snart syrran. Hon skulle ju egentligen ha varit b-vakt men nu får hon en kopp kaffe istället ;) Och så kan hon passa Emma medan jag dammsuger och går ut o skottar lite. Gutt!

Ikväll blir det sortera o vika tvätt...sen har jag jobbat häcken av mig och behöver inte göra mer på en vecka! Jihooo!

Jag blir sugen på snöbollskrig när jag ser all snö. Nå´n som vågar? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar